Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig..

Idag var tanken att jag skulle vara klar i stallet tidigt - åka hem och fixa och dona, duscha å sova tidigt. Planen föll i stöpet redan kl 3.. Jobbade över ca 1,5 timme alltså slutade jag vid halv 5, va i stallet vid 5. Det började regna = blöt häst = kunde inte rida förän han torkat någorlunda. Vid halv 7 satt jag i sadeln på en alldeles för bångstyrig häst. Han var olydig och ville inte alls samarbeta idag, som grädden på moset var han alldeles för pigg för sitt eget bästa haha, tittade på allt och betedde sig som en unghäst. Nu sitter ja äntligen på tbanan på väg hem, ska laga middag och packa för imorgon, då det är avicii spelning som gäller :D jävla drag de kommer bli!!;) ska försöka lägga mig innan 10 så ja inte e alltför trött..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0